Bowling

Haft en sjukt trevlig dag och kväll med trevligt sällskap och bowlat lite och ätit pizza. Jag slog nog i rekord i att vara kass! Varje gång jag spelar blir jag bara sämre och sämre >.< det är helt sjukt! Jag trodde att jag var helt okej, men mina resultat krymper mer och mer... snart känns 50 som en bra poäng för mig!!

Fast det är inte det som är grejen. Grejen är ju att det är otroligt kul! Och jag älskar att bowla, oavsett hur illa det än går. En dag kanske jag lär mig (när de gör lätta klot för folk med korvfingrar).

Idag har nog varit en ytterst onyttig dag och jag är helt säker på att vågen inte kommer att vara min vän imorgon. Men ah, väljer man att äta onyttigt får man också ta det som det kommer. Men personligen så måste jag få äta onyttigt någon gång ibland för att klara av att äta hälsosamt alla andra dagar.




Kommentarer

Populära inlägg