jo...

Ikväll blir det pizza- och spelkväll hos the muyas :) kommer nog bli riktigt skoj! Fast det blir ingen pizza för oss! Försöker undvika det så mycket som möjligt nu.

Just nu väger jag mindre än vad jag gjort på hela året. Ja, jag har inte vägt så här lite sen juni förra året då jag tränade 3 gånger i veckan! Så, äntligen fortsätter viktnedgången. Totalt har jag gått ner 2.8 kilo, och ja, det kanske inte låter så mycket, men det är något och jag är bara 1 cm från att nå mitt mål runt höfterna till min födelsedag (ca 2 cm från i midjan). När det gäller att jag ville gå ner 10 kilo till min födelsedag så tror jag inte att det kommer att hända, men kanske 5 om jag har tur! Eller, om jag jobbar hårt dvs.

I helgen blir det födelsedagsfirande för Christer o syrrans pojkvän! Och det är alltid kul med kalas, för då får man träffa hela familjen och umgås och förstås äta mammas goda mat!

Annars har det inte hänt ett dyft idag. Har spelat Heroes 3 även om det är ett jättegammalt spel (fast å andra sidan jag älskar fortfarande NES-spel också :) )

Kommentarer

Populära inlägg