lite allt möjligt

Denna månaden (fastän den inte är slut än) har min blogg slagit rekord i besökare! Det är riktigt roligt! Just nu är det över 1900 som har varit inne och läst! Sånt gläder mig alltid!

Har precis kommit hem från mamma. Eller ja, för några timmar sen. Vi har fått med oss resväskorna hem som vi får låna av syrran och hennes pojkvän. Mike's är härligt lila med blommor på! Min är bara härligt lila! Ja, men lila är en underbar färg! Man kan nog checka in online nu, men jag är inte helt säker på hur det går till...

Denna veckan kommer jag troligtvis att hitta på något skoj! Har varit isolerad allt för länge. Förhoppningsvis kan man hitta på något med några av vännerna.

Och det är underbart väder ute, så snart ska man ut och gå en runda! Även om det bara blir till affären och tillbaka >.< Men det är ju ca 30 minuter fram och tillbaka (sen jag gick ner lite i vikt har jag ökat takten med 10 minuter. Innan tog det 40 minuter).

Snart dags för nästa 10-blogg och jag har en liten tanke om vad den ska handla om! Stay tuned :D
som jag lovade - en ny bild. tagen i fredags. Som sagt, ni kanske inte ser någon skillnad men det här e jag nu :)

Kommentarer

  1. Finaste gumman kommer sakna dig när du är iväg hoppas du får det toppen. Klart att vi måste ses innan dock säg en dag bara, kram

    SvaraRadera
  2. haha klart :) Mike har ju påsklov nästa vecka. Har du tid nån dag då? ^^

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg