Grön

När jag var liten så var grön min absoluta favoritfärg. Och nu på senaste tiden har jag börjat älska grön igen! På våren finns det ju ingen bättre färg och när alla löven slår ut och det är så underbart vackert :D

Och nu på lördag är det ju St. Paddy's day. Så då blir det garanterat lite Baileys och lite sådant. Kanske blir det att man samlar ihop lite vänner och gör något! Vi har alltid hittat på något den 17e mars! Förra året var Cilla med oss, året innan dess var vi på puben på skolan och året innan dess så var det visserligen bara jag och Mike men med oss hade vi en flaska baileys och en flaska jameson och lite guiness :)

Kommentarer

  1. lol grönt är skönt,säger de ju, och åh st paddy´s day, önskar jag vore hemma haha hade skoj förra året :D, kramar

    SvaraRadera
  2. hahaa vi haade riktigt skoj ^_^ Riktigt random också :P åh vad man saknar den lägenheten nu. Och du, vi kan alltid fira ihop nästa år ^^

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg