Ja, men jag tar ju priset också!

Jag undrade så varför adsense inte fungerade för mig... och varför jag kunde se det hos mamma men inte hemma. Jag har ju ad-block! Dagens blondin - Amy!

På söndag är det 3 veckor kvar tills vi åker till London! Helt sjukt egentligen. Det känns ganska overkligt. Och för att göra saker och ting ännu mer spännande så kommer Mikes föräldrar och hans moster och morbror också dit! Bara söndag-måndag, men jag ska alltså träffa dem för första gången och det känns väldigt spännande! Han känner ju mina föräldrar som om de vore sina egna medan jag inte ens har träffat hans, så det är ju på tiden! Tror visserligen det kommer att gå jättebra. Såvida jag inte är ett komplett vrak efter flygturen! Jag bävar mig något otroligt för den! Egentligen vill jag ju bara säga "nä, vi skiter i det här", men då förlorar jag ju det "vadet". Belöningen för det vadet är ju givetvis själva resan. Jag har velat åka tillbaka till London hur länge som helst.

Jag tror att jag fortfarande kommer ihåg koden till väskan jag ska få låna av min syrra och hennes pojkvän. Det hade ju inte varit jättesmidigt att glömma den när vi ska packa upp våra saker.

Nästa 10 saker kommer ut idag och det blir inte den om flickvänner för jag har fått lite skrivkramp när det gäller den. Men den kommer till slut. Tills den, lite härlig George Harrison-musik

Kommentarer

  1. vad skoj att åka till London :D hoppas ni får det toppenskoj, tur att du lyckades lista ut vad som var fel också haha , massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Ah jag hoppas det med :D men är som sagt livrädd för flygresan!! Ja, vi höll på hur länge som helst med att ta reda på felet >.<

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg