wahoo

Nu har jag äntligen fixat så att man kan kommentera på min blogg utan att behöva ha ett google-account eller nånting över huvudtaget. Jag hoppas dock att detta inte leder till en massa otrevliga anonyma kommentarer från skumma människor med skumma åsikter >.<

Snart ska man iväg och jobba igen. Sitter och funderar lite på framtiden...Vet inte riktigt vad jag ska tänka. Jag känner mig väldigt kluven. Vi funderar ju på att flytta eftersom vi bor i en skokartong som är gjord av kellogs cornflakes-paket och verkligen inte värd sin hyra. Dessutom är den alltid varm som en bastu fastän elementen är avstängda, fönstret är alltid öppet och fläkten alltid är på (ja, vi har bara ett fönster som går att öpnna).
Så vi har kollat runt lite och som vanligt i den här stan så är det omöjligt att få en lägenhet via abk om man inte har varit inskriven där i 9 år eller något. Jag har kanske 600 poäng, så ja... Det kan ni ju räkna ut att man inte kommer långt på.

Hoppas att alla har en bra och trevlig dag. Själv så kommer jag att servera kaffe tills jag storknar ;)

Kommentarer

  1. Hehehej! Tack för din kommentar! Det verkar vara ett inte alltför ovanligt problem det där tyvärr.
    I vilken stad är det man tillhandahåller sådana bastubostäder egentligen?
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Nej det verkar ju inte så jätteovanligt Men det är ju i Kristianstad som man bor i bastulägenheter :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg