jaha...?

Enligt den här datorn så är det den 31.e oktober. Det var mer än vad jag visste. För i så fall skulle jag varit och jobbat just nu >.<

Vaknade upp av att en katt kom och la sig hos en och det var kära lilla Raken som bestämde sig för att krypa ner hos mig innan han bestämde sig för att lägga sig på sin favoritplats - i en gammal skolåda.

Det kommer komma upp lite bilder senare från Halloween-festen (och även en blogg då tillägnad den) så därför tänker jag inte avslöja något nu =)

Släktfesten igår var rätt skoj, förutom att det kliade i fingrarna när jag fick syn på flygeln i kapellet... Då ville man bara gå in och spela. Kändes som om man åt för 40 personer igår. Så mycket mat var det och så mätt blev man. Och så spelade man pingis med sina kusinbarn och Mike och fick storstryk. Fast jag slog Mike iaf!

Kommentarer

Populära inlägg