När är det nog?

När vet man att "nu räcker det" eller att saker och ting kommer att förändras och gå åt ett håll du inte vill att de ska gå åt, om det inte sker en ändring? När vet man att det har gått för långt? När vet man att man har tagit emot tillräckligt mycket skit?

Jag kanske är en sån person som är komplicerad? Det kanske inte finns någon "win" situation med mig? Jag kanske alltid vill ha mer eller ha det lite bättre? Han gjorde en jättegullig sida till mig på internet, men det räcker inte med att säga att han ska försöka göra saker och ting bättre när han inte ens försökt på 3 år. Jag är helt slut med stora påsar under ögonen och jag orkar bara inte längre. Kan man inte bara ta en paus från livet en liten stund? Bara hoppa av karusellen för några dagar och inte existera?

Jag vet inte längre... När vet man egentligen?

Kommentarer

Populära inlägg