Man ska aldrig...

berätta för någon vad man vill ha för tatuering. För nåt år sedan hade jag hittat världens bästa tatuering. Jag tyckte att den var apsnygg och ville verkligen ha den. Så jag frågade en av mina dåvarande vänner vad hon tyckte. Hon gillade den jättemycket också. Jag berättade att jag tänkte tatuera in den så fort jag hade pengar. Vad tror ni hon gör? Tatuerar in den FÖRST! Sånt tycker jag är dålig stil. Så nu är jag på tatueringsjakt, eller iaf på förslag. Kommer ju inte att göra det än! Hon och jag är ju inte längre vänner, men det beror faktiskt inte p.g.a. tatueringen haha. Jag kan ju bara skratta åt att jag kan hitta en ännu bättre och så kan hon få ha "min" ifred.

Men detta gäller ju inte bara när det gäller tatueringar. Det kan gälla vad som helst. Idéer över huvudtaget. Som de säger i reklamen: Ta hand om din idé innan någon annan gör det. Det är fan i mej sant.

Kommentarer

Populära inlägg