derp

Jobbade dubbelpass idag. Hjärnan känns som en deg. Imorgon jobbar man kvällspass, så det är rätt gött. Men det känns bara som om jag glömde nåt. Lär väl få höra det imorgon när jag kommer haha! Det är så irriterande när man VET att man har glömt något, men inte vet vad det är man glömt!

Resten av veckan är rätt oplanerad. Det enda jag har planerat är att ta det lugnt och hoppas att min förkylning lägger sig snart. Är sjukt drygt, men inte kan man hålla på o klaga när man behöver tjäna pengar ;)

Om en vecka så ligger jag nog och sover och väntar på att vi ska åka till Ullared :D Har inte varit där sedan 2009 så det känns sjukt kul att åka dit igen ^^ har ju ingen vinterjacka. Jag skänkte bort min gamla till behövande personer i Tallin (detta är sant ha). Sen var den på snudden för liten också. Hade väl haft den i 3-4 år nu...  De flesta jag känner köper en ny jacka varje vinter (varför förstår jag inte... man sliter väl inte ut en jacka på några månader? Antar att det bara är nåt modetrams). Vi vet ju alla vad jag anser om mode och om får som köper kläder för att de är moderna. Jävla idioti. Köp nåt för att du tycker om det, inte för att någon har sagt åt dig att du ska bära det.  Skapa en egen uppfattning och kanske t.o.m. en egen identitet. Man blir förvånad när man upptäcker att man inte måste vara och tycka som alla andra hela tiden!


Fast det förstås... det kan blir ensamt. Det är ju enkelt att vara precis som alla andra. 

Kommentarer

Populära inlägg