En snabb uppdatering

Jag har ju inte varit jätteduktig med att skriva här på sistone. Förutom igår så tror jag att den senaste uppdateringen var i juli. Och det är ju synd för jag märker ju att jag har en del läsare, vilket är jättetrevligt =)
Vad har hänt med mig då sen i juli? Jag har ett jobb. Jobbar på skolkafeterian på högskolan. Ligger nästan granne med var jag bor, så det är nära och bra. Det är ett trevligt jobb där man träffar en massa människor och har en hel del trevliga arbetskollegor. De jag jobbar med är alla studenter som försöker tjäna lite extrapengar, sen att vi är i olika stadien i våra studier, det är ju en annan sak.

Själv så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mina studier. Jag tänkte testa på webdesign och grafisk design. Det låter som något jag skulle gilla. Jag älskar bilder, jag håller alltid på och fixa dem i photoshop eller nåt sånt. Vad det mer innebär det lär jag ju få reda på! Jag är en väldigt kreativ människa, jag tycker om att skapa. Det kan vara musik, skriva dikter/noveller, rita/måla, göra lite scrapbooking eller nåt sådant. Jag kanske inte är världsbäst i allt, men det måste man inte vara heller. Det är känslan man får när man gör något som är det som är bäst. Sen att mamma tycker att jag ska sälja hemgjorda kort, det är en annan femma. Det är också en stor hobby som jag gör när jag har tid. Jag gör personliga födelsedagskort oftast med bilder och ger bort (så om någon vill ha ett någon gång kan ni få beställa, dem är inte för dyra ;) ) till familjen. Det kostar för mycket för att ge bort till alla man känner.

Så nu är det äntligen fredag. Fan vad gött. Imorgon ska man till Tomoko och André och om jag känner oss rätt så lär vi träffas på dagen och sen hålla på och prata till sent på natten haha=) Ha det bra alla där ute, vilka ni än är ^_^

Kommentarer

Populära inlägg