Läskigt

Förra helgen när vi åkte hem så hade det varit skottlossning i centrum. För några minuter sen fick jag reda på att det hade varit skotttlossning IGEN i stan. Långebro den här gången. Egentligen är jag väl inte jätterädd för att bli träffad själv. Jag är ju så sällan ute på helgerna i centrum. Jag håller mig hos mina vänner eller hemma. Men det är ändå otäckt att något sånt här händer!

Såg en skitkass film ikväll. "The Mist" av Stephen King (fast inte han som regisserade den). Den var sjukt dålig, sjukt dåligt slut, för mycket fibblande och man blev så jäkla irriterad på karaktärerna. Boken är ju säkerligen bra mycket bättre, eftersom det är i grund och botten en bra idé och hade kunnat blivit en riktigt läskig film. Men nej... där failade den rejält. Såg också Zookeeper (igen) Adam Sandler som apa och Sylvester Stallone som lejon. Behövs mer sägas? Jag älskar den filmen!! Och så hade vi en toppenkväll hos Tomoko och André med riktigt god mad och gott sällskap och många skratt :D Måste göras om snart igen ^^

Kommentarer

Populära inlägg