serier och mög

Idag har varit en sån dag då man inte gjort ett skit. Nä, det hade varit roligt om man kunde hitta på nåt snart. Skulle vara kul o bowla igen. Den som vill känna sig duktig, kan ju spela mot mig. Jag är urkass på det! Jag är nog inte bra på någon sport över huvudtaget. Jag har nog aldrig varit bra på någon sport heller, om man inte räknar hästar, för det var jag ju rätt så bra på.

Sitter och funderar på vad man ska äta o hitta på senare. Kanske en bra film, eller så blir det "man vs food" som vanligt!

Och på senaste tiden har jag blivit ypperligt förtjust i "The Big Bang Theory". Jag gillade inte den alls innan (Penny är fortfarande lite platt - karaktären, men hon passar bra in ändå) och jag vet inte vad som förändrades, kanske för att jag satt och sträcktittade på den på E4 på filmon... måste nog ha varit det!

Kommentarer

  1. vi får ta o hitta på ngt nån dag... och jag älskar tbbt :D sheldon är så bäst haha kramar

    SvaraRadera
  2. skulle skriva att vi får ta o träffas nån dag o hitta på nått och att jag är helt frälst i tbbt :D sheldon är så bäst, kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg