glas i kras

Det har varit lite segt på sistone med mitt bloggande. Delvis för att allt har handlat om London och delvis för att jag faktiskt har spelat en del spel. Men jag lovar att jag ska börja bli lite mer kreativ och skriva långa och fina bloggar om allt som är trevligt och kanske inte så trevligt!

På tal om trevliga saker så kanske vi får besök idag! Alltid skoj med vänner som kommer över. Men det som inte är så roligt är att Mike nyss slog sönder ett av våra fina blåa glas (det andra han slagit sönder) och vi har inget internet. Nu menar jag "riktigt" internet. Vi har vårt mobila bredband, som jag är enormt glad över att vi behöll. Men som vanligt i denna skolådan så funkar inget. Internet kan ibland bestämma sig för att försvinna i flera dagar! Och givetvis har deras kundservice inte öppet på söndagar. Det värsta av allt är ju att vi inte kan byta till något annat och eftersom det är inkluderat i hyran tycker de väl att vi inte får lov att klaga. På sätt och vis har de rätt, men jag hade hellre betalat och fått något som faktiskt funkar!

Ja, men man kan gnälla för mindre, absolut. Fast det är söndag och det är okej att gnälla lite.

Valborg snart. Hade varit kul att träffa lite kompisar och hitta på något. Det har varit alldeles för längesen sen vi sågs allihop.

Nä, nästa blogg blir nog lite mer... innehållsrik >.<

Kommentarer

Populära inlägg