Mina favoritskor!

Det är helt sjukt vad mycket bra saker kan hända på en o samma gång. Jag som är så van vid att dåliga saker händer (om och om igen). Men idag hände TVÅ bra saker (förutom då att jag gått ner mer än 5 kilo).

1) Jag kan få på mig mina favoritskor igen! Förut var mina fötter så svullna p.g.a övervikten så jag kunde inte få på dem! De är helt underbara, jag kunde bara inte göra mig av med dem!

2) Det där paret jeans leggings jag köpte 2010 kan jag ÄNTLIGEN få plats i! Jag vet inte varför jag inte gick och bytte storlek, men jag antar att jag VILLE helt enkelt komma i dem. Och nu kan jag det! Visst, de är fortfarande svintighta, men det är inte en omöjlighet längre!!

Det är nog dags för lite happy dance >.< (åh ingen fara, ni behöver inte se!) Det känns faktiskt riktigt bra att bara ha två löften kvar! En av dem kommer jag att klara, det där med körkortet är svårt eftersom vi har en så begränsad budget just nu... Men om jag kan så ska jag försöka fixa mitt tillstånd så att jag i alla fall kan övningsköra.  Problemet är ju att det är inte bara tillståndet man behöver utan syntest också! Kostar mycket, tyvärr, för en sån som jag!

Dagsfärsk lite scruffy bild, men ändå! Mina älskar skor och mina jeans leggings :)

Kommentarer

Populära inlägg