kanske sista inlägget för denna veckan

Det här kommer att bli ett av de sista inläggen jag gör innan jag åker till London. Imorgon är det släktträff och på lördag är det påskfirande hos syrran. Sen bär det iväg!

Tack vare Sofie ska jag nu besöka Primark, typ som Ullared (tydligen). Jag såg det avsnittet igår med Ola-Conny och Morgan från Ullared. Det var sjukt kul! Och det fick mig att längta efter London något fruktansvärt. Deras engelska är helt underbar! Jag kommer nog se de andra avsnitten också. Annars är jag inte så förtjust i själva serien Ullared.

Det enda jag egentligen nojar mig över nu är själva flygningen, inte att vi kommer att krascha, för man kan inte hålla på och tänka så, men just det här med trycket! De här öronpropparna borde ju hjälpa, men om de inte gör det då? Det känns ju verkligen som om huvudet håller på att implodera.

Jaja, det går säkert bra! Det är dags att sluta bli rädd, eller att sluta låta rädslan styra mig! Sen är det bara 3 löften kvar och 2 av dem kanske kan bli avklarade i slutet av april!

Kommentarer

  1. mike borde veta vad primark är, heter pennys på irland..

    och visst var programmet underbart, de är så jäkla roliga ola conny o morgan. Längtar redan till nästa avnsitt.

    och angående flygningen, jag har flygit när jag var förkyld en gång o trodde typ att jag skulle dö. Fruktansvärd smärta. Men flyger man när man inte är förkyld märker man ingenting, får man lock för öronen är det bara att svälja så försvinner det.

    ha så kul i london, jag e mega avundsjuk..

    SvaraRadera
  2. Haha men jag ÄR ju förkyld :| Och ja, Mike känner till Pennys väldigt väl. Han har pratat jättemycket om det. Haha du åker ju till London mer ofta än vad jag gör :P första gången på 5½ år för mig :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg