Löfte nummer 1 avklarat!

Idag har jag nått en milstolpe i mitt liv. I alla fall när det handlar om vikt! Jag har gått ner 5.1 kilo! Och det har visserligen tagit 3 månader och ca 3 veckor, men jag har minsann klarat det! Nästa delmål är 5 kilo till. Vi får se när jag klarat av det. Men det finns ingenting som kan stoppa mig just nu! Jag SKA klara av att gå ner så pass mycket i vikt så att jag mår bra!

Och ja, jag är otroligt stolt över mig själv! Varje gång jag försökt gå ner i vikt har jag gett upp efter ungefär 2-3 månader och oftast har jag då bara lyckats gå ner 3-4 kilo. Så jag har kommit förbi den gränsen och om man jämför med ett år sen, så har jag tappat 13 cm i midja och 11 cm på höfterna!

För er som vill läsa om min blogg om löften kan göra det här

Och här är en "före" och "efterbild" även om det är en lite skum en... På vänster sida har jag mycket större mage, men eftersom den är tagen uppifrån så har jag ju givetvis ingen dubbelhaka. På bilden till höger kan ni se att jag nästan inte alls har någon mage kvar längre, men den är tagen lite underifrån så givetvis har man mängder av dubbelhakor >.< Och strunt samma vad jag har på mig... jag höll på att städa ur garderoben på högra sidan, så det är pyjamasbyxor och kavaj, jepp...

Kommentarer

Populära inlägg