Positivitet!

Gårdagens inlägg var kanske inte det mest positiva inlägget jag har gjort. Men jag har bestämt mig för att dra ett streck över gårdagen (och de senaste 2 veckorna). Det är dags att byta strategi. För att sitta hemma och tycka synd om sig själv funkar inte (vilket jag redan vet, eftersom jag är speciellt bra på detta och det har aldrig löst något).

Så istället för att sitta hemma ska jag ut och gå och köpa nyttiga snacks. Något jag kan äta istället för godis. Jag är trött på att vara sockerslav.

Jag ska också sluta att fokusera så mycket på vågen, och istället fokusera på hur jag mår. Om jag har råd med det ska jag börja på gym igen, annars blir det ut och cykla, för på lördag har vi äntligen två cyklar! Mamma o Christer lånar ut en av deras så att vi har varsin. Vi har inte varit ute och cyklat tillsammans sen i höstas (mentalt ute och cyklar är vi ju ofta...)

Och nu över till något annat. Den här låten gör mig i vanliga fall väldigt glad, men i den här tolkningen blir den lite roligare. Tänk vad man kan göra med endast sin mun!

Kommentarer

  1. awesomeness. kämpa på det kommer att komma fortsätta att ticka på neråt bara du fortsätter :D jag är också själv sockerslav... illa sånt,och cyckla är kul ju :D och nyttogt, gillar verkligen låten också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg