ny vecka nya tag

Igår var jag ute och cyklade med Mike. Känns så otroligt gött att ha två cyklar igen! Kanske man ska ge sig ut på en runda idag igen. Det är ju inte så att jag har något bättre för mig.

Planerar födelsedagsfesten som är om 12 dagar, så det är ju gott om tid. Det blir inget storslaget direkt, men förhoppningsvis kommer vi att ha roligt som vanligt! Och med storslaget menar jag att jag inte tänker bjuda på middag >.<

Ja, då är man snart 28 år! Känner mig inte direkt som 28. Känner mig kanske inte som 27 heller. Fast det spelar egentligen ingen roll. Och det här med löftena... Det med att börja på mitt körkort kan jag säga redan nu att det inte kommer att bli av. Men på något sätt känns det ändå okej, eftersom jag har gjort så mycket som jag har varit rädd för, att det känns som att det kommer att bli enkelt att börja köra igen. För så fort jag har råd kommer jag att börja. Och tatuering? Jag måste inte skaffa en, men jag tänker ändå fullfölja löftet om vart jag vill ha den och hur mycket den kommer att kosta :)

Och nu är jag äntligen tillbaka på den vikten då jag var som minst! Jag gick ju ner 5.2 kilo, men sen gick jag upp två p.g.a mycket stress och mög. Men nu har jag tagit igen mig igen! Och nästa gång jag hamnar på en platå så vet jag vad jag ska göra!

Cheerios är riktigt underskattade!


Kommentarer

Populära inlägg