Nytt fokus!

Vanligtvis handlar den här bloggen om allt möjligt. Jag vet fortfarande inte om jag ska fortsätta med denna eller skapa en helt ny med nytt fokus. Mitt liv har ändrats drastiskt detta året. Inte bara vikten utan hur jag känner mig som person och hur jag ser på livet. 10.5 kilo har jag gått ner och det är mycket kvar. Men det känns inte hopplöst utan hoppfullt.

Jag vill börja ägna den här bloggen mer åt träning, vikt, kost och livsstil. Inte bara om mig utan rent alltmänt och mycket inspiration och motivation till er som vill förändra era liv. Det är inte omöjligt. Det är fullt möjligt. Och det är lite kliché att säga "om jag kan göra det så kan du". För det funkar inte. Jag vet många som har gett upp långt innan mig och jag är en av de få procenten som faktiskt fortsätter. Så jag tänker inte säga att om jag kan göra det så kan du. Men jag tänker säga att om du VILL förändra ditt liv, precis som jag, så kan du det om du lägger manken till. Om du dedikerar dig åt vad det är du vill förändra, jobbar hårt, och om du vågar göra förändringen.


Kommentarer

Populära inlägg