Jag är väl precis som du...

...men ändå inte.

Idag är en sån dag då man bara vill dra täcket över huvudet och krypa tillbaka i sängen och stanna där hela veckan. Jag vet att det inte går... Men det hade varit jäkligt gött om man kunde göra det. Jag vet inte om jag ska skriva om vad denna blogg kommer handla om, för det vet jag inte själv än. Mig själv, givetvis... Min galna passion för musik (speciellt äldre rock), inredning och att vara förbannad på alla får som följer andra istället för att vara sig själva. Kommer väl bli en och annan rad om pojkvännen också. Om tv-program och filmer som jag gillar och hatar. Om kändisar som jag gillar och avskyr... Kanske lite om datorer och programmering, även om jag som IT-student fortfarande fattar noll när det kommer till programmering. Jag är 26 år, förresten. Har precis börjat på ett program på högskolan som heter ljuddesign. Det är lagom skoj, fast mycket svårt. Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig... Att bli programmerare eller ljuddesigner eller hålla på med egen studio... Något med musik och datorer i alla fall :P

Jag har också en stor passion för språk och speciellt engelska... Pratar det flytande och bor med min sambo, en galen irländare, vars dialekt smittar av sig >.<

Det var nog allt för första gången.. Avslöjat lagom mycket, eller kanske ingenting :) Den här bilden visar en mängder av saker som är väldigt typiskt mig.



Kommentarer

Populära inlägg