Förkyld

Jag är så sjukt förkyld. Har legat och nyst i dagar nu... Sprängande huvudvärk och sjutusen grejer i skolan att komma ifatt med. Jag är så himla bra på det här, att skjuta upp saker, och det är en av mina största svagheter. Jag vet om det, men jag gör inget åt det! Just nu är jag också fruktansvärt frustrerad på försäkringskassan. Vi skulle fått pengar för en månad sen. Var är dem? Ja, det är det ingen som vet. Och värst av allt, vi kan inte ens ringa dem... för Mike fattade inte att det kostade pengar att vara online på telefonen (!) så då tog alla pengarna slut (smått frustrerande och irriterande och lagom onödigt). Vad kan man mer gnälla om... Jaa... vad som helst egentligen...

Harry Potter var HELT UNDERBAR! SE DEN!!!!!! Den följde boken sjukt bra. Sjukt mycket bättre än alla de andra filmerna (även om jag älskar alla filmerna, azkaban var lite av en besvikelse dock). Allt var som man hade föreställt sig i huvudet. Och jag älskar det faktum att så många underbara Engelska skådespelare är med. Nä.. nu tänkte jag försöka ragga upp en telefon och ringa fanskapen och säga åt dem att nu får de fanimej sätta över de där jävla pengarna eller så kommer jag att bli fruktansvärt arg och gå rampage på dem >.<

Kommentarer

Populära inlägg