ha

Jag skrev för ungefär 7 år sen ett inlägg om en konstig dröm jag haft... Det konstiga och ganska roliga i det hela är att allt som hände i drömmen faktiskt har hänt och allting hände 2014...

Så här lät inlägget

"Drömde att Christer kunde gå i god för mig på ett jobb jag sökte så att de ville anställa mig haha. Och något om något äckligt motell i Danmark där de inte bytte lakan (ick) och så spelade vi in en skiva."

1) När rektorn på Degeberga skola ringde mig och erbjöd mig ett jobb, så hade hon ringt Christer innan det och pratat med honom och frågat om han kanske var intresserad. Han hade då rekommenderat mig! 

2) När vi skulle åka till Prag sov vi över på ett motell i Köpenhamn som var sjukt sunkigt. Det var inte mycket som var rätt med det stället... 

3) Och under min möhippa så spelade jag faktiskt in en skiva! 

Sanndröm eller bara ett sammanträffande? Med tanke på vilka mardrömmar man har ibland är det bättre att hoppas på att det bara var ett sammanträffande :)

Kommentarer

Populära inlägg