kreativitet

Jag har lagt av med lite allt möjligt på sistone. Jag bakar inte lika mycket som gjorde. Mest för att jag inte vill äta så mycket onyttigt längre. Jag gör inte heller kort, men det är mest för att det inte finns någon plats. Det enda jag gör nu för tiden är att hålla koll på vad jag äter, cyklar/går och jobbar. Det skulle vara kul att återuppta en hobby igen. Jag är verkligen en mångsysslare som har gjort lite allt möjligt. Allt från smycken, kort, fotoalbum, musik, skriva noveller, en bok, dikter, blogga, cupcakes till kläder. Jag är dock inte så duktig på att sy, men jag tycker att det är grymt kul. Är alltid trevligt när man får känna sig lite kreativ. Och även om resultatet inte kanske är perfekt så mår jag alltid bäst när jag får skapa något. Fast vissa saker är jag rätt grym på, som mina cupcakes. Frågan är om man borde ta det vidare? Göra något verkligt av det? Finns det en marknad för detta? Eller kommer det alltid att förbli en hobby där jag bakar cupcakes till familj och vänner och slösar massor med pengar? Det hade varit väldigt skoj iaf.

Nej jag vet, detta inlägget handlar inte om något, men jag tänkte att detta skulle vara starten till min blogg igen. Jag har haft så lite inspiration till att skriva på sistone. Det verkar som om folk förväntar sig att man ska skriva värsta intressanta långa inlägget om viktiga saker. Då har ni nog hamnat på fel blogg. Denna handlar nämligen bara om ointressanta saker, och om mig :D

Kreativitet

Kommentarer

Populära inlägg