Från mars till juli

Den här bloggen har haft ett litet sommaruppehåll då jag har jobbat som tusan och varit allmänt upptagen med läkare och dylikt. Men däremot tänkte jag dela med mig av ett foto som jag tog, först i mars och sen nu i juli. Jag bär samma tröja, men det har hänt en del viktmässigt :) Hoppas ni kan se skillnaden.

Förutom detta så har det hänt mycket med läkare. Jag har varit på massor av prover och läkare och allt möjligt och ska in på ännu fler. Proverna ser bra ut, allt förutom mina binjurar. Det kan vara så att jag har för hög halt av ACTH-hormonet som utsöndras vid stress. Ja, men konstigt då? Jag är supernervös varje gång jag tar blodprov. Men förhoppningsvis var det bara för att jag var nervös och inte för att jag har något problem med mina binjurar, för då blir det operation och det är jag faktiskt inte jättesugen på. Men jag försöker att inte tänka för mycket på det förrän jag fått det konstaterat.

Sommaren har varit trevlig, det har varit mycket träning, jobb och shopping. Ja, om man jämför med innan. Innan spenderade jag inte ett öre på mig själv på flera månader. Men nu har jag införskaffat ett par byxor och några tröjor. Behövligt.

Either way, här har ni bilden :)


Kommentarer

Populära inlägg