27 år

Då har man fyllt år och allt. Känns som om det var bara igår man fyllde 26, och kanske t.o.m. 25 :P

Dagen började med att min kära mamma ringde mig kvart i åtta o grattade mig, då upptäckte jag också ett sms från min pappa (skicat ännu tidigare). Mike sjöng för mig och kom med frukost på sängen. Av honom fick jag ett par jättefina örhängen i form av mina favoritskor och ett halsband med en gitarr. Sen kom han tillbaka med rosa rosor och ett fint kort :) Efter det ringde min bror och sjöng o syrrorna skickade sms.

Ca 90 personer har grattat mig på facebook och det är ju jättetrevligt :D Känns bra med folk som bryr sig. För 3 år sen var jag nästan helt ensam på min födelsedag och jag kände mig rätt värdelös och utan vänner. Jag hade ingen födelsedagsfest, men på lördag har jag en :) Och de som räknas, de kommer.

Mike, Cilla och Liz kidnappade mig idag :P och vi åkte ut till Lillö och grillade och tittade på borgen där. Har aldrig varit där, det var mycket mycket trevligt ^^ god mat, gott sällskap och solsken. En perfekt födelsedag :D sen åkte vi hem här och käkade tårtan som jag bakat. Den var inte helt dum. Nu är klockan över 9 och imorgon kommer familjen och firar.

Ja... 27 år... Det känns faktiskt helt okej :) förutom att jag nu delar säng med en 5 år yngre kille :P

Kommentarer

Populära inlägg