2 år snart

På tisdag är det 2 år sedan jag och Mike träffades för första gången på riktigt. Även nu kan jag känna hur fjärilarna flyger runt i magen på mig när jag tänker på sms.et han skickade att han var på Dublin's flygplats. Min först tanke när jag såg honom var att han var sjukt mycket snyggare i verkligheten och att han hade dem mest fantastiska grönbruna ögon jag någonsin sett. Och dem som känner mig vet att jag är mycket svag för vackra ögon.
Jag hade lovat mamma att inte kyssa honom i bilen haha. Vi klarade det ungefär en halvtimme, sen var det rätt för sent med löften. 3½ timme hem från Göteborg och sen tittade vi på mamma mia och pratade en hel del. Hade jag vetat då att vi skulle flytta ihop galet tidigt och förlova oss efter 2 år så hade jag kanske inte trott det. Fast jag visste nog att jag ville vara med honom väldigt länge. Och det vet jag fortfarande :) Så på tisdag firar vi med cheesecake och åka hem till mamma, ute på landet i tryggheten, bort från allt skit och mög inne i stan.

Denna är till dig, my own little weird fecker <3 (no matter how cheesy this song is)

http://www.youtube.com/watch?v=7b7iOoN5lIk

Kommentarer

Populära inlägg